Inbrengen 2e hands paardenspullen
Heeft u overtollige en/of niet meer gebruikte artikelen op het gebied van ruitersport en/of mensport of bruikbare hondenartikelen te koop ?
Lever het in bij "Op de bok" 2e hands ruiter- en mensport en wij doen ons best het voor u te verkopen.
U kunt uw artikelen inleveren tijdens opening van de winkel.
Woont u verder weg, dan kunt u ook uw artikelen per post naar ons toesturen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Na ontvangst sturen wij u een bevestiging via e-mail.
Voorwaarden inleveren 2e hands artikelen:
-
Alle artikelen dienen schoon, heel en compleet te worden aangeboden.
-
Alle artikelen inleveren samen met het ingevulde inleverformulier.
-
Klik hier voor het formulier, daarna kunt u het opslaan en printen:inleverformulier 2023.xls
- U hoeft de artikelen niet van een (prijs)kaartje te voorzien, dat doen wij voor u.
-
Wij behouden ons het recht voor om artikelen te weigeren en niet ter verkoop aan te bieden.
-
Zadels mogen ook zonder beugels, beugelriemen en singels worden ingeleverd.
-
Hoofdstellen mogen ook zonder bit en teugels worden ingeleverd.
-
U kunt de artikelen ter verkoop aanbieden voor onbepaalde tijd onder voorwaarde dat de artikelen minimaal een half jaar ter verkoop dienen te blijven liggen. Bij ophalen binnen een half jaar is 35% van de verkoopprijs verschuldigd.
- Verlies, diefstal en/of beschadiging van uw artikelen is voor eigen risico van de inbrenger.
Inleverformulier:
- U bepaalt zelf de prijs van (een gedeelte van) uw artikelen of laat het bij voorkeur aan ons over. In overleg is ook mogelijk.
TIP : Prijs uw artikelen niet te hoog : lagere prijs = meer kans op verkoop !
-
Bij "opmerking" kunt u eventueel een minimumprijs aangeven.
-
Per regel 1 artikel invullen. Heeft u een aantal dezelfde artikelen dan ook meerdere regels invullen.
-
Wilt u meer dan 25 artikelen inleveren, dan kunt u een 2e formulier invullen en de volgnummers aanvullen met de letter A. Dus bijvoorbeeld 1A, 2A, enz. Bij een 3e formulier dus eventueel 1B, 2B, enz.
Afrekening :
-
De bemiddelingskosten voor de verkoop van uw artikelen bedragen 35%. Dus bij afrekening van de verkopen ontvangt u 65% van de verkoopprijs.
- Verder worden er administratiekosten van 2,50 per maand in rekening gebracht. Heeft u in een bepaalde maand voor 15,- euro of minder verkocht of niets verkocht dan worden deze kosten niet in rekening gebracht.
-
Aan het begin van elke kalendermaand ontvangt u per e-mail de stand van zaken mbt uw verkopen en het bedrag van uw opbrengst.
-
Tijdens opening van de winkel kunt u vervolgens uw opbrengst op komen halen.
-
De opbrengst kan ook worden overgemaakt naar uw giro/bankrekeningnummer, kosten hiervoor bedragen 2,50 euro per overboeking.
- U heeft zelf de verantwoording voor het ophalen van de opbrengst, na 1 jaar vervalt uw tegoed.